Tuesday, 3 June 2014

1st day papa outstation

2/6/2014
Jam 4ptg penerbangan papa ke klia dan dr sane papa akan terbang ke Istanbul pd jam 11mlm.
Papa dtg meet mama before die pergi,we lunch together dan brula sesibuk set hp dgn viber hopefully we can contact each other.maklumla jauh kt sane.
Pukul 2ptg he sent me back to office,and slepas greeting babai bagai we hug each other n minta maaf saling minta maaf.walau pun mlm sblum tu kami da amal kan minta maaf sblum tdo.
Papa trus drive utk blek uma,smpai skudai ujan.kain yg papa jemur sume basah kate papa.ma kate xpe.t ma tgkkan.
so before pergi papa bawa qhaleef teman anta papa ke airport sambil ditemani abg afiz.ayah drive.
5.30ptg:terpaksa lincah trus amek oder nasi goreng cina dr kak nor.agar smpai diskudai nanti qhaleef bole trus mkn.
Terkejutnya bila smpai uma dan jejakan kaki dlm uma.ruang tamu bersih.papa da clean up everything before die pergi.pergi dapur.lantai pun siap bermop.table top bersih.Alhamdulilah...betapa bersyukurnya aku dijadikan permaisuri utk insan bernama mohd hafiz itu.walau die sndri xsempat utk diri die sndri bkemas brg ke istanbul,die ttp memastikan aku dan qhaleef selesa dlm ari ari tanpanya.
11mlm.lewat...dan lewat inila qhaleef bru nk tdo,td ia buang air besar slps main dgn atok ia.dpt panggilan last papa dr msia "papa da ketrain nk naik flight ke sane"katenya.aku jwb ok.take care.dlm jangkamasa 11 jam lg inshaAllah pa smpai ke sane.Dan doa mengiringi pemergian papa ke istanbul syg.
4pagi;sejak menjak ni je susu mcm merundum,so kena bgun bancuh susu utk qhaleef.dan terasa sgt bila papa xde...Allah cepatkan la ari ahad...